Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de hufmed.ro ( SC Beauty Fix Professional SRL ).

Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de hufmed.ro ( SC Beauty Fix Professional SRL ).

Renuntarea la cumparare:

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. hufmed.ro ( SC Beauty Fix Professional SRL ) va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  • In cazul aparatelor de birou (imprimante, multifunctionale, faxuri, etc), acestea nu au voie sa fie folosite(printarea unei singure pagini duce la uzarea aparatului); cartusul, in cazul in care acesta nu este montat deja in aparat de producator, nu are voie sa fie desigilat si montat in aparat;
  • Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea sau primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte
  • In cazul tuturor materialelor perisabile sau consumabile, gen: papetarie, tonere si cartuse, etc, folosirea lor (pana si numai o singura data sau o singura pagina) nu mai permite returnarea lor
  • In cazul aparatelor de ingrijire personala (epilatoare, aparate de ras etc), acestea nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data
  • In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, hufmed.ro ( SC Beauty Fix Professional SRL ) are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130-2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In toate cazul returnarii sau inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare sau inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21-1992, Legii 449-2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine.


icon
LIVRARE GRATUITA la comenzi de minim 350 lei
icon
CONSILIERE Te ajutam in alegerea produsului
icon
PROMOTII Te surprindem zilnic cu promotii
icon
LIVRARE/RETURNARE totul intr-un mod foarte simplu